Adventssamling
1. søndag i advent, kl. 16.00: Adventssamling i peisestuen på Søsterhjemmet. Vi samles til en varm og stemningsfull stund i adventstiden.
1. søndag i advent, kl. 16.00: Adventssamling i peisestuen på Søsterhjemmet. Vi samles til en varm og stemningsfull stund i adventstiden.
3. søndag i advent, kl. 11.00: Høymesse i Søsterhjemmets kapell ved Kristin Lødøen Hope. Adventssamling og kirkekaffe etterpå.
Tirsdag 5. januar 2027 kl. 18.00: Juletrefest for alle på Søsterhjemmet.